اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aemmm
موش بتتعرف خاالص ياباشا وبتنور بس بس مابتشتغلش وبتدى صوت ان اليو اس بى شغال او قرت على الجهاز
|
لا ازاى بقة المفروض اول مص توصلها تطلعلك New Hardware Connected
طب حاول تسطبها من الـDevice Manager من Control Panal