اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi
الله ينور يا عمده
بالفعل محمود بك فليفل قالي إنكم إتكلمتم علي الفكره دي و هي أكثر من رائعه جزاكم الله خيرآ و ربنا يوفقكم في إنشاء هذا الحزب لأنه بالأهداف دي هيكون حاجه جامده جدآ 
|
صباحك جميل يا حسن بك
فعلا صاحب الفكرة الاول هو محمود بك فليفل
ومن يومها وانا بعمل نشاط مكثف علي مستوي المحافظات والحمد لله قدرت انشر الفكرة علي مستوي اكثر من 10 محافظات وعن طريق اصدقائنا في كل مكان والحمد لله لاقت الفكرة قبول عند الجميع وحاليا انا والمستشار محمود بك عاكفين علي وضع الخطوط العريضة لهذة الاهداف وربطها بالتنمية الاقتصادية والبشرية معا وادعو الجميع الي التكاتف من اجل انجاح الفكرة لانها سوف تعود علي الجميع بالخير