اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan
الله ينور يا عمده وانا معاك فى الموضوع ده
|
حبيب قلبي القلب الجسور
كلنا معا في مركب واحدة والحمد لله انا وضعت مع المستشار محمود فليفل النقاط الرئيسية وتم وضع مشروعين للتنمية البشرية وربطها بالاقتصاد وان شاء الله سوف نقوم بعمل ندوة لشرح الافكار للجميع