رد: فكرةجديدة لمصر وابنائها " حزب جديد لتنمية الموارد البشرية "
اللهم صلي ع النبي كلنا معاك ياكبير ههههه
جلال باشا منور الدنيا كلها طبعا فكرة ممتازة بس بلاش والنبي موضوع المرأه ده علشان هما لو مش شغالين كنا احنا مرتبتنا بقت عاليا والمواصلات رايقة والحياه لذيذه ههههههههههه طبعا بهزر ياكبير
الى الامام وكلنا وراك
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ
|