اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010
ربنا يكرمك
فيه ناس كتير محتاجه مساعده
لو قدر كل واحد يستغنى عن ثمن علبه رش ولو حتى رمايه او مارسمان كل شهر
او ثمن كام طلقه صوت
حنعمل حاجات كتير جدا
ربنا يوفقك
تحياتى
|
لا ياغالي الموضع مش علبة رش او ثمنها الموضوع اكبر بكتير لان هدفة خدمة الجموع من الشباب المعطل فكريا وعمليا واتخرج من الجامعة ومش لاقي فرصة عمل ولا حتي امل في فرصة العمل ولا تطوير نفسة علشان يغير طريقة في الحياة