اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel
جلال بك طبعاا منور الدنيا
انا مش هقولك غير دوس يا جلال بك و انا معاك فى اى حاجة لو احتجت تصميمات او اى حاجة انا عينينا الاتنين ليك
|
حبيبي هاشم
ان شاء الله الفكرة تلاقي صدي ونجاح علي ايدي الشباب الي متواجد في كل محافظة ونقدر نقدم حل لمشكلة الشباب الي مش لاقي عمل ولا طريق للنجاح وان شاء الله الاعتماد الاول عليكم جميعا