اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mbadr
فكره رائعه ربنا يوفقكم فى تنفيذها واحنا معاكم واحلى حاجه انه هيكون بعيد عن السياسه و موضوع التنميه البشريه فى غايه الاهميه فلو تطور الفرد ومهارته لتطور المجتمع بكامله تحياتى يا عمده وتحياتى للمستشار محمود فليفل
|
تسلم يا بدر يا محترم علي دعمك الجميل
وان شاء الله نضع الافكار في تنمية الافراد والبشر في مصر ويكون لك واحد بيحب مصر دور فية