السلام عليكم ورحمة الله علي احلي منتدي و احلي ناس ف الدنيا .. والله والله والله وحشتوني
معلش كنت غايب لظروف الجيش و الميري .. تلبية نداء الوطن و الحمدلله نزلت اجازه انهارده ف قولت اصبح علي اهلي و احبابي اللي بعتز بيهم .. و ان شاء الله تكون صحتكم و الاهل بخير
ربنا ما يحرمني منكم يارب و وحشتوني كمان مره