اقتباس:
سايكو باشا حمدالله ع السلامه ياكبير
واحلى تقييم بمناسبة الاجازة
وشغلتك ع المدفع اييييييه هههههههههههههه
|
استاااااااذ مورو الزوق و اللي كل الناس بتحبه .. ليك وحشه والله والله والله و التقييم ده كتير علينا والله كده اخجلتم تواضعنااا يا استاذي ..
انا شغلتي عالمدفع بورررروووووم ههههههههههههههههه .. حبيبي يا استاذ مورو والله ربنا يخليك لينا يارب و لا يحرمنا منك