13-03-12, 08:43 PM
|
#25
|
|
خبير محدثات الصوت
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المدينه: المهندسين
المشاركات: 2,028
معدل تقييم المستوى: 205
|
رد: وحشتوني وحشتوني وحشتوني
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _saiko_
السلام عليكم ورحمة الله علي احلي منتدي و احلي ناس ف الدنيا .. والله والله والله وحشتوني
معلش كنت غايب لظروف الجيش و الميري .. تلبية نداء الوطن و الحمدلله نزلت اجازه انهارده ف قولت اصبح علي اهلي و احبابي اللي بعتز بيهم .. و ان شاء الله تكون صحتكم و الاهل بخير
ربنا ما يحرمني منكم يارب و وحشتوني كمان مره 
|
حمد لله على سلأمتك يا ابو السيد المنتدى من غيرك صحرة زى الى منت فيها
وحشتنى والله
|
|
|