رد: طلعة ضرب النار ( هع مين هناك )
طلعه جميله يا قبطان بس الصور مش ظاهره عندي مش عارف ليه بقالك كام طلعه كده و كل الصور مش بتظهر عندي
ياريت لو تغير الموقع الانت بترفع عليه الواحد بيبقا نفسوا يشوف الصور
و كمان باين ان كلامك صح و الموسم بدا علشان انا برضو اصطدت من كام يوم يمامتين واحده دكر و التانيه نتايه
و كانت النتايه فيها عنقود بيض
|