عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-03-14, 06:33 PM   #14
moorey
صياد قديم
 
الصورة الرمزية moorey
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 1,049
معدل تقييم المستوى: 56
moorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: طلعة ضرب النار ( هع مين هناك )

طلعه جميله يا قبطان بس الصور مش ظاهره عندي مش عارف ليه بقالك كام طلعه كده و كل الصور مش بتظهر عندي
ياريت لو تغير الموقع الانت بترفع عليه الواحد بيبقا نفسوا يشوف الصور

و كمان باين ان كلامك صح و الموسم بدا علشان انا برضو اصطدت من كام يوم يمامتين واحده دكر و التانيه نتايه

و كانت النتايه فيها عنقود بيض
moorey غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس