عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-03-16, 06:33 PM   #3
mohamedatia
صياد قديم
 
الصورة الرمزية mohamedatia
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 2,627
معدل تقييم المستوى: 36
mohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: مطلوب كوبرى لمسدس جاب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى مشاهدة المشاركة
محمد بية لو تعرف تجيب القفل الخلفى من اى صديق ليك و تروح لأى مسبك و تعمل اورنيك علية
و ترجعة تانى و ب الأورنيك ممكن تصب الشكل بظبط و تعمل واحد سبير كمان ...


موفق بأزن الله
اخى الفاضل محمد بيك
اشكرا جدااااااااااااااااااااااا على الرد و المعلومه ديه بس فى حاجه تانيه مش موجوده الطبه النحاس الى بتمشك الابره و الشاكوش فى تأكل من كتر الضرب
اشكر حضرتك جداااااااااااااااااااااااااااااا
__________________
اللهم اكفنى شر نفسى
mohamedatia غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس