الموضوع
:
مطلوب كوبرى لمسدس جاب
عرض مشاركة واحدة
13-03-16, 06:33 PM
#
3
mohamedatia
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 2,627
معدل تقييم المستوى:
36
رد: مطلوب كوبرى لمسدس جاب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى
محمد بية لو تعرف تجيب القفل الخلفى من اى صديق ليك و تروح لأى مسبك و تعمل اورنيك علية
و ترجعة تانى و ب الأورنيك ممكن تصب الشكل بظبط و تعمل واحد سبير كمان ...
موفق بأزن الله
اخى الفاضل محمد بيك
اشكرا جدااااااااااااااااااااااا على الرد و المعلومه ديه بس فى حاجه تانيه مش موجوده الطبه النحاس الى بتمشك الابره و الشاكوش فى تأكل من كتر الضرب
اشكر حضرتك جداااااااااااااااااااااااااااااا
__________________
اللهم اكفنى شر نفسى
mohamedatia
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى mohamedatia
البحث عن كل مشاركات mohamedatia