اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moorey
هههههههههههههههه ماشي يا قبطان ابقا غير الموقع
و بخصوص الموسم يعني احنا كده هنقعد بتاع شهرين ما نصطدش صح ؟
|
تمام كده ياغالى
لأن اليمام بياخد حوالى اسبوع يجهز فى العشوش
وبعدين يبيض والبيض ياخد حوالى 20 يوم على مايفقس
وبعدين الزغاليل تاخد حوالى 20 يوم على ماتبدأ تطير