اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22
تمام كده ياغالى
لأن اليمام بياخد حوالى اسبوع يجهز فى العشوش
وبعدين يبيض والبيض ياخد حوالى 20 يوم على مايفقس
وبعدين الزغاليل تاخد حوالى 20 يوم على ماتبدأ تطير
|
تمام كده يا قبطان البحااار

ههههههههههه