عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-03-25, 11:43 PM   #1
عـمـر
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: بني سويف
المشاركات: 196
معدل تقييم المستوى: 39
عـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدى
افتراضي اتمنى مساعدتكم ... نشان خلفي للفالك90

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .الاخوة الاعزاء كنت محتاج النشان الخلفي للفالك90 بس يكون بتاعها مش حاجة متعدلة ومش مهم سعره هو مطلوب لصديق عزيز جدا عليا او لو حد عنده فالك90 قديمة تنفع قطع غيار بس يكون نشانها الخلفي الاصلي موجود ..او لو تدلوني على حد ممكن يجيهولي .. ياريت تساعدووووووووووووووووووووووووووووني.. ولكم كل التقدير والشكر الجزيل.. دمتم في امان الله وحفظه ....
__________________
اللهم صلي وسلم على سيدنا ونبينا محمد
والله يا رسول الله إنك أحب الي من نفسي وأهلى ومالي وولدي والناس أجمعين
عـمـر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس