عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-03-26, 12:21 AM   #1
titos
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Oct 2012
المشاركات: 171
معدل تقييم المستوى: 7
titos في بداية الطريقtitos في بداية الطريقtitos في بداية الطريقtitos في بداية الطريقtitos في بداية الطريقtitos في بداية الطريقtitos في بداية الطريق
افتراضي سؤال للخبراء بخصوص البلو c06

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة --- كنت عايز اعرف المسدس البلو06 ينفع يضرب طلق بلى نمرة 2 بدون طبة علشان سمعت اعضاء معانا فى المنتدى بيقلو ممكن يضرب بدون طبة بلى
titos غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس