الموضوع
:
سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
عرض مشاركة واحدة
13-03-26, 12:21 AM
#
1
titos
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Oct 2012
المشاركات: 171
معدل تقييم المستوى:
7
سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة --- كنت عايز اعرف المسدس البلو06 ينفع يضرب طلق بلى نمرة 2 بدون طبة علشان سمعت اعضاء معانا فى المنتدى بيقلو ممكن يضرب بدون طبة بلى
titos
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى titos
البحث عن كل مشاركات titos