الموضوع
:
سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
عرض مشاركة واحدة
13-03-26, 12:34 AM
#
4
Angel
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى:
302
رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
لا طبعاا غلط جدااااا هو هيضرب بس هيبقى خطر جداا على الماسورة و المسدس مش هينطر اجزاء فهتضطر انك مع كلة ضربة تشد اجزاء تنطر الفارغ و تسحب طلقة جديدة
نسيحة منى بلاش ضرب بلى من غير طبة
Angel
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Angel
زيارة موقع Angel المفضل
البحث عن كل مشاركات Angel