13-03-26, 12:53 AM
|
#10
|
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
|
رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pilyardo
اشكرك على ردك - طيب ايه المسدس اللى ماسورته حديد و مفتوح من الصدر ؟؟
|
مفيش مسدس ماسورتة حديد اتفقنا بقة
المسدس الوحيد الى بيضرب بلى نمرة 2 و 3 من غير طبة الفولجا بس مش بينطر فارغ
|
|
|