رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06
شكرا جدا لجميع الاخوة الاعضاء المحترمين اللى ردو عليا و اللى مردوش برضة ههههههههههه كان فية عضو فى المنتدى بس مش فاكر اسمة كان بيقول ان البلو 06 ممكن يضرب طلق بلى نمرة3 بدون طبة و بيرجع الاجزاء عادى و هو نفسة معاة بلو و شغال معاة كويس على بلى3 بدون طبة
|