عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-03-26, 01:24 AM   #11
titos
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Oct 2012
المشاركات: 171
معدل تقييم المستوى: 7
titos في بداية الطريقtitos في بداية الطريقtitos في بداية الطريقtitos في بداية الطريقtitos في بداية الطريقtitos في بداية الطريقtitos في بداية الطريق
افتراضي رد: سؤال للخبراء بخصوص البلو c06

شكرا جدا لجميع الاخوة الاعضاء المحترمين اللى ردو عليا و اللى مردوش برضة ههههههههههه كان فية عضو فى المنتدى بس مش فاكر اسمة كان بيقول ان البلو 06 ممكن يضرب طلق بلى نمرة3 بدون طبة و بيرجع الاجزاء عادى و هو نفسة معاة بلو و شغال معاة كويس على بلى3 بدون طبة
titos غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس