
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010
الادارة يا اخويا الحمد لله انا مليش دعوه
ههههههههههههههه
ربنا يسهل واعرف اخد تصريح خروج ساعتين تلاته
ههههههههههههه
والله الناس واحشانى جدا
ويا ريت نشوف الدكتور محمدحسن واستاذ عادل عبده
وعلى فكرة انا بحذر الريس انا جاى مسلح والحدق يفهم
فاهمنى طبعا يا ابو على
ههههههههههههههههه
هههههههههههه
         
|
ماشي يا عريس خلي بالك أنت بس من ذراعك



فاهمني طبعآ


حاول تيجي بجد علشان أنت وحشنا جدآ