رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
حسن بك عرابي اللي مدلع المنتدى .... انا بقه نفسي اجي بس انت عارف المشواااااااار .... عاوزين التجمعات دي بقه توصل للمحافظات التانية ولااااا ايه ؟؟؟ وبعدين بقة انا بحقد على بتوع القاهرة علشان التجمعات دي هههههههههههههههههههه .... والله نفسي اشوفك يا ابو جنا والاستاذ محمد محمود كمان وابو شمس ... ان شاء الله اشوفكم على خير وبلغ تحياتي لعم غريب .... اشوفك على خير يا وحش منتديات الصيد بلا منازع ... وسلامي لكل القناصين اللي هيبقوا موجودين ... قناصي اكبر واشهر منتدى ( منتدى الصيد في مصر) .. تقبل تحياااااااااااااااااتي لك حتى اراك قريبا باذن الله تعالى.
__________________
اللهم صلي وسلم على سيدنا ونبينا محمد والله يا رسول الله إنك أحب الي من نفسي وأهلى ومالي وولدي والناس أجمعين
|