اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عـمـر
تسلم ايدك يا زعيم ... هما دول ولادك يا بلدي ... من اسكندرية والدلتا لحد السد العالي .... دفعوا حياتهم علشانك يابلدي.... ما هو ايه يا بلدي بعد يكون غالي...تحية لكل شهداء الوطن الابرار الاوفياء العظماء وتحية لكل اهالي طنطا الاعزاء ... اللهم اكتبهم عندك من الشهداء يارب العالمين...... دمت في امان الله اخي الكريم
|
شكرا على مرورك اخى الكريم