رد: دعـــوة عـامـــــه للجميــــع
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عـمـر
حسن بك عرابي اللي مدلع المنتدى .... انا بقه نفسي اجي بس انت عارف المشواااااااار .... عاوزين التجمعات دي بقه توصل للمحافظات التانية ولااااا ايه ؟؟؟ وبعدين بقة انا بحقد على بتوع القاهرة علشان التجمعات دي هههههههههههههههههههه .... والله نفسي اشوفك يا ابو جنا والاستاذ محمد محمود كمان وابو شمس ... ان شاء الله اشوفكم على خير وبلغ تحياتي لعم غريب .... اشوفك على خير يا وحش منتديات الصيد بلا منازع ... وسلامي لكل القناصين اللي هيبقوا موجودين ... قناصي اكبر واشهر منتدى ( منتدى الصيد في مصر) .. تقبل تحياااااااااااااااااتي لك حتى اراك قريبا باذن الله تعالى.
|
منور الدنيا كلها يا باشا و و الله فكره إن إحنا نحاول نعمل تجمع إن شاء الله في أحد المحافظات و أوعدك لو ده إتعمل حضرتك هتكون أول واحد نتجمع عنده إن شاء الله. تحياتي لشخصكم الكريم و القاك علي خير قريبآ بإذن الله
__________________
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم [CENTER]
|