اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big man
طيب ممكن البندقية تتفكك نصفين الدبشك والحديد ويتحط فوقيهم اغراض كتيرة ومش هيبانو على الاكس راي في المطار
|
ممكن بس متدخلش الدبشك وتكون جايب اغراض استانلس وحجات منزليه كتيره فيها حديد
والطريقه دي لازم بنفسك الي تعملها تكون مسافر بس فيها مخاطره برده