اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده
ربنا يخليك ياباشا ويطمنا عليك يارب تكون بقيت احسن واسف لتقصيرى فى السؤال
|
يا باشا العفو انت ابو الواجب كله ان شاء الله كلها شهر ونص بس وربنا ييسر بقي نشوف النتيجة و كتر خيرك عالسؤال و ابقي حط صورتها قبل ما تركبها عشان عايز اشوفها