الموضوع: استفسار
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-04-06, 03:42 PM   #2
hell007_hell
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية hell007_hell
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 672
معدل تقييم المستوى: 43
hell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر به
افتراضي رد: استفسار

شوف يا استاذ شبح ..... الطلقة ال22 او ( الموريس بالبلدى ) نوعها اسمه rimfire يعنى طرف الكعب بتاع الطلقة هو اللى مسئول عن اطلاق الطلقة ....... وده بيختلف عن الطلقات الشائعة زى ال9 مللى اللى بتنتمى لنوع اسمه center fire ... و ال center fire كبسولة الطلقة بتبقى فى سنتر الكعب .......

و عليه ..... مش اى ابرة تضرب ال22 .... لازم سن الابرة يبقى متطرف لطرف الطلقة .....
الصور المرفقة
  
__________________
ما تحاولش تعمل فيها ناصح مع اى شبراوي

احسن لك خليك جدع .... والا استحمل اللى هيحصل لك


لو مشاركتى او موضوعى عجبك ... ما تبخلش بالتقييم

3 فيديوهات لفك وتنظيف الجاكال ( فك الابرة )
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=9671
hell007_hell غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس