الموضوع
:
استفسار
عرض مشاركة واحدة
13-04-06, 08:37 PM
#
4
hell007_hell
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 672
معدل تقييم المستوى:
43
رد: استفسار
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة coyote160
منقدرش نزود عالكلام دا الله ينور شوح ممتاز بالصور
يا باشا الله ينور على الرد الجميل ده
__________________
ما تحاولش تعمل فيها ناصح مع اى شبراوي
احسن لك خليك جدع .... والا استحمل اللى هيحصل لك
لو مشاركتى او موضوعى عجبك ... ما تبخلش بالتقييم
3 فيديوهات لفك وتنظيف الجاكال ( فك الابرة )
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=9671
hell007_hell
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى hell007_hell
البحث عن كل مشاركات hell007_hell