الموضوع
:
استفسار
عرض مشاركة واحدة
13-04-07, 10:40 AM
#
8
hell007_hell
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 672
معدل تقييم المستوى:
43
رد: استفسار
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _saiko_
رد كافي و وافي من عضو مشهود له بالخبره ..ربنا يبارك فيك يارب و يجازيك خير اللهم امين و احلي تقييييييم
يا سايكو باشا العفو ...... ده من بعض ما عندكم يا متألق
__________________
ما تحاولش تعمل فيها ناصح مع اى شبراوي
احسن لك خليك جدع .... والا استحمل اللى هيحصل لك
لو مشاركتى او موضوعى عجبك ... ما تبخلش بالتقييم
3 فيديوهات لفك وتنظيف الجاكال ( فك الابرة )
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=9671
hell007_hell
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى hell007_hell
البحث عن كل مشاركات hell007_hell