اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hosam hamza
تسلم ايدك يا عم اسلام
وحمدلله على السلامه
|
الله يسلمك يا حسام باشا
ربنا يخليك يا استاذ وليد
شرفنى مرورك وردك الطيب
خالص تحياتى لحضرتك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moorey
حمد لله علي السلامه يا اسلام
و طلعه جميله و الف مبروك علي الطلعه و التعديل علي البندقيه
|
الله يسلمك يا مورى يا صديقى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymank2
حمدا لله على سلامتك طلعه موفقه يا قناص احلىى تقييم.
|
الله يسلمك يا استاذ ايمن
شرفنى مرورك الطيب وشكرا على التقييم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد خلف
طلعه جميله يا اسلام وربنا معاك في الجيش و يعدي ايامه معاك على خير
و الف مبروك عالاجازه و الطلعه و التعديل
|
ربنا يخليك يا استاذ محمد وربنا يبارك فى حضرتك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan
تسلم ايدك يا عم اسلام
وحمدلله على السلامه
|
الله يسلمك يا هوجان باشا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi
الله ينور يا قناص تروح و ترجع بالسلامه و أحلي تقييم لمعاليك
|
ربنا يخليك يا عرابى باشا والف شكر على التقييم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى ابواسماعيل
تسلم الايادى يا فندم وطلعه موفقة
|
ربنا يخليك يا استاذ مصطفى
خالص تحياتى لحضرتك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة coyote160
بالسلامة يا بيلد تروح وتيجي بالسلامة الجندية شرف لكل مواطن الله معاك ورحلة موفقة وفي انتظار التعديل
|
ربنا يسلم حضرتك
طبعا شرف كبير والحمد لله
متشكر جدا على ردك الطيب وان شاء الله النهارده هكتب التعديل وكل حاجة