اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover
لو حضرتك شايف ان المسدس دة لايجرمه القانون ..
حاول تقف بيه في لجنة تفتيش أو كمين وشوف رد فعل الظابط ايه
وشاكر اهتمام حضرتك
|
من نص القانون لا يجرم لسه منزلش جدول لما ينزل يبقى قانونا مفكرش ابيعو
والله ولي التوفيق