رد: ارجو الدخول للاهمية
ياريت كلنا نلاقي الاجابه ههههههههههههههههههه
والله انا متضايق جدا من الظروف اللي زي الزفت دي اللي خلتنا كلنا ندور على اي حاجه ندافع بيها عن نفسنا ونعرض نفسنا للخطر بس هقول ايه الحمد لله على كل حال
على فكرة يارجاله انا سمعت ان البي 29 و 99 ممتازين في البلي ومعمرين جدا كمان ايه رأيكم
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ
|