عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-04-13, 09:26 PM   #10
محمود خطاب
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المدينه: القناطر الخيريه
المشاركات: 302
معدل تقييم المستوى: 28
محمود خطاب من كبار اسرة المنتدىمحمود خطاب من كبار اسرة المنتدىمحمود خطاب من كبار اسرة المنتدىمحمود خطاب من كبار اسرة المنتدىمحمود خطاب من كبار اسرة المنتدىمحمود خطاب من كبار اسرة المنتدىمحمود خطاب من كبار اسرة المنتدىمحمود خطاب من كبار اسرة المنتدىمحمود خطاب من كبار اسرة المنتدىمحمود خطاب من كبار اسرة المنتدىمحمود خطاب من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمود خطاب إرسال رسالة عبر Skype إلى محمود خطاب
افتراضي Re: رد: lمن فضلكم مطلوب ابره للمسدس ده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى مشاهدة المشاركة
المسدس اسمة 8000 بريفكتا صناعة المانى

و شكل الأبرة بها تجويف بيبات فية السوستة و بها من الأسفل سنة للتعليق فى الخلف و شبية بسنة الترس

من ناحية تصنعها صعب و ان تم تصنيعها معروف انها لطبنجة و الخراط الى هيعملها هياخد ثمن المسدس كلة دية وجة نظرى فالو حد معاة مسدس و تالف و الأبرة سليمة تشتريها منة افضل ...

بتوفيق محمود بية

متحرمش منك يا غالي تحدثت فابدعت شكرا لاهتمامك
__________________

01001699105

اللهم لا تجعلنا ممن ضل سعيهم في الحياة الدنيا وهم يحسبون انهم يحسنون صنعا
محمود خطاب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس