اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moh_goher
شكرا لمساعده حضرتك وبكرة باذن الله اروح اسأل عنها وانا كنت فعلا عايزها جديدة
|
لا شكر على واجب بس المهم تكون للبيع مش حاططها ديكور علشان متروحشى على الفاضي
بس اعتقد انه بيبعها لانها معروضه فى باترينه المسدسات الصوت ووقتها بصراحه مسالتش عليها لانى كنت بشترى زخيرة ومش مركز معاها
على العموم ربنا يوفقك