اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator
موفق فى البيع
بس اصبر شويه لان السوق نايم
والبندقيه محتاجه واحد غاوى الحاجات دى لانها مش بتاعت صياد ودى وجهه نظرى
وربنا يوفقك فى بيعها
|
اولا شكرا على مرورك ثانيا مين قال لحضرتك انها مش بتاع صيد عامة شكرا على مرورك