اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010
تبدل برمسيس وتاخد فرق 100 ج
هههههههههههههههههههههه
بالتوفيق يا صديقى
ربنا يباركلك
|
انا مش عارف ايه العسل اللي في الناس بتاعة الادارة دي رمسيس ايه ياعم و100 جنيه
معلش يامصري ماتزعلش
تبدل بمعادي وتاخد 200 جنيه فرق وهظبط انا مع ابو سعيد ما تقلقش هههههههههههههههههه