اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو
انا مش عارف ايه العسل اللي في الناس بتاعة الادارة دي رمسيس ايه ياعم و100 جنيه
معلش يامصري ماتزعلش
تبدل بمعادي وتاخد 200 جنيه فرق وهظبط انا مع ابو سعيد ما تقلقش هههههههههههههههههه
|
سكر والله ونفس الرد بتاع محمد سعيد خلى المعادى وال200 وابعتلى عنوانك باكبير وانا اوصلها لحد عندك