اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123
يعنى ايه منين من محلات الصيد عادى هيه هياه نفس انابيبي المسدسات
|
يا اخى حضرتك متعصب ليه... هو انا لو كنت اعرف كنت هسأل ليه ؟... وحضرتك عارض البندقيه للبيع من حقى اسأل عن كل متعلقاتها ... وعالعموم انا اسف لمشاركتى بموضوعك