اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed2010habib
يا اخى حضرتك متعصب ليه... هو انا لو كنت اعرف كنت هسأل ليه ؟... وحضرتك عارض البندقيه للبيع من حقى اسأل عن كل متعلقاتها ... وعالعموم انا اسف لمشاركتى بموضوعك
|
يافندم متتاسفش ولا تتعصب انا بس السؤال كان غريب انته اولا سالت هى بتشتغل بايه وانا كاتب انابيب الغاز والفيديو موضح وبعد كده سالت بتيجى منين فارديت بتعصب شوية لانها شيء بديهى انها تكون من المحلات مه لو حضرتك كنت قراءت الموضوع كنت وفرت الاسئلة دهى عامة انا اسف لو كان ردى عصبى والموضوع متشرف بحضرتك