عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-04-18, 02:30 AM   #8
Alessandro
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
المدينه: الاسـكـنـدريـة
المشاركات: 215
معدل تقييم المستوى: 14
Alessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: فيديو لاوذكرسان وتصنيع الطلقات المطاط

تسلم ايدك يا باشا ع الفيديو ... و يا ريت تبقى كل طلقات البلى اللى فى السوق طلقات مطاط احسن الواحد مهما كان الموقف اللى بيتعرضله ما بيحبش الاذية يدوب حاجة كده تردع اللى قدامه و خلاص لحد ما موضوع تراخيص السلاح يبقى سهل شوية احسن الموضوع ده بقى سرقة الهرم اسهل منه ... ربنا يصلح الاحوال ... تحياتى ليك يا باشا
__________________
You Can't Kill Me ... I'm Already Dead

Ahmed El Shenaiti

مصر الكنــــانــة ما هانت على أحد ... الله يــحـرسهــا عطـفــا ويـرعـاهــا
ندعـوك يــــــارب أن تحمي مرابعها ... فالـشـمـس عيـن لـها واللـيل نـجواها
والسنبلات تصلي في مزارعهـــا ... والعطر تسبيحها والقلب مرعاهــا
Alessandro غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس