اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alessandro
تسلم ايدك يا باشا ع الفيديو ... و يا ريت تبقى كل طلقات البلى اللى فى السوق طلقات مطاط احسن الواحد مهما كان الموقف اللى بيتعرضله ما بيحبش الاذية يدوب حاجة كده تردع اللى قدامه و خلاص لحد ما موضوع تراخيص السلاح يبقى سهل شوية احسن الموضوع ده بقى سرقة الهرم اسهل منه ... ربنا يصلح الاحوال ... تحياتى ليك يا باشا
|
والله يا باشا عندك حق لكن لو عايز رأيي يا ريت الداخليه تغنينا عن شيل أي رادع وتنهي الموضوع بتاع البلطجة دا أو نشيل سلاح برخص ممكن لان مش كل الناس تقدر علي مهر الحلوان أغلبهم عالاقل ومنور الموضوع ومشكور لمرورك الكريم