اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _saiko_
انا حاسس بيك والله لما المسدس يعطل بسبب مشكله ما بتكون قلقان و مهتم انك تصلحها عشان المسدس يرجع تاني .. ربنا يوفقك و تصلحه ان شاءالله كان نفسي اساعدك لكن للاسف معنديش والله
بالتوفيق ان شاءالله
|
حبيب قلبى ي باشا
متشكر جدااااااااااااااااااااااااااااااااا لشعورك بمشكلتى