عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-04-18, 11:19 PM   #1
bastin
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 19
معدل تقييم المستوى: 5
bastin مستواه غير معروف
افتراضي انقذوووونى ارجوكم

ارجوكو يا جماعه المسدس بتاعى كناس مجنوم و فى سوسته اللى انا موضحها فى الصورة بتاعة الجزء اللى فوق الزناد و الصراحه معرفش الجزء ده اسمه ايه المهم السوسته فكت و مش عارف اركبها بقالى يومين حد عنده فكره بتركب ازاى؟؟؟؟؟؟
الصور المصغرة للصور المرفقة
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	20130418_230750.jpg‏
المشاهدات:	153
الحجـــم:	22.3 كيلوبايت
الرقم:	52647  
bastin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس