الموضوع
:
انقذوووونى ارجوكم
عرض مشاركة واحدة
13-04-18, 11:19 PM
#
1
bastin
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 19
معدل تقييم المستوى:
5
انقذوووونى ارجوكم
ارجوكو يا جماعه المسدس بتاعى كناس مجنوم و فى سوسته اللى انا موضحها فى الصورة بتاعة الجزء اللى فوق الزناد و الصراحه معرفش الجزء ده اسمه ايه المهم السوسته فكت و مش عارف اركبها بقالى يومين حد عنده فكره بتركب ازاى؟؟؟؟؟؟
الصور المصغرة للصور المرفقة
bastin
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى bastin
البحث عن كل مشاركات bastin