عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-04-18, 11:31 PM   #1
bastin
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 19
معدل تقييم المستوى: 5
bastin مستواه غير معروف
افتراضي رد: انقذوووونى ارجوكم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده مشاهدة المشاركة
ياعم ومزعل نفسك اوووى كده ليه مافيش اسهل منها
ديه بتاعه تعليق الاجزاء وهى تركبيها سهل لو ايدى ماكنتش متبهدله كنت عملتلك ليها فيديو
انت بتحنسنى يا عم عادل دا المسدس مبقلوش معايا اسبوع و هتجنن والله
bastin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس