الموضوع
:
انقذوووونى ارجوكم
عرض مشاركة واحدة
13-04-18, 11:31 PM
#
3
bastin
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 19
معدل تقييم المستوى:
5
رد: انقذوووونى ارجوكم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده
ياعم ومزعل نفسك اوووى كده ليه مافيش اسهل منها
ديه بتاعه تعليق الاجزاء وهى تركبيها سهل لو ايدى ماكنتش متبهدله كنت عملتلك ليها فيديو
انت بتحنسنى يا عم عادل دا المسدس مبقلوش معايا اسبوع و هتجنن والله
bastin
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى bastin
البحث عن كل مشاركات bastin