عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-04-18, 11:33 PM   #2
bastin
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 19
معدل تقييم المستوى: 5
bastin مستواه غير معروف
افتراضي رد: انقذوووونى ارجوكم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bastin مشاهدة المشاركة
انت بتحنسنى يا عم عادل دا المسدس مبقلوش معايا اسبوع و هتجنن والله
لو تساعدنى بس و تبحث معايا على فيديو او تقولى اسمها ايه القطعه دى بالانجليزى اكيد هلاقيلها فيديوهات على يوتيوب
bastin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس