الموضوع
:
انقذوووونى ارجوكم
عرض مشاركة واحدة
13-04-18, 11:33 PM
#
3
bastin
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 19
معدل تقييم المستوى:
5
رد: انقذوووونى ارجوكم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bastin
انت بتحنسنى يا عم عادل دا المسدس مبقلوش معايا اسبوع و هتجنن والله
لو تساعدنى بس و تبحث معايا على فيديو او تقولى اسمها ايه القطعه دى بالانجليزى اكيد هلاقيلها فيديوهات على يوتيوب
bastin
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى bastin
البحث عن كل مشاركات bastin