رد: انقذوووونى ارجوكم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bastin
لو تساعدنى بس و تبحث معايا على فيديو او تقولى اسمها ايه القطعه دى بالانجليزى اكيد هلاقيلها فيديوهات على يوتيوب
|
السوستة ليها شفة بتركب عليها تحت الدراع نفسة انتا لو شيلت الدراع خالص هتلاقي مكانها بسهولة جدا
__________________
Live for nothing or die for something
the only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing
مات فى الحى كلب فأسترحنا من عواه فخلف الملعون جرو فاق فى النبح أباه، احرار قومى يقتلون ويذبحون كالشياه وفئة من القوم تنبح وتبرر للجرو مبتغاه
|