عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-04-18, 11:49 PM   #3
bastin
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 19
معدل تقييم المستوى: 5
bastin مستواه غير معروف
افتراضي رد: انقذوووونى ارجوكم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky مشاهدة المشاركة
السوستة ليها شفة بتركب عليها تحت الدراع نفسة انتا لو شيلت الدراع خالص هتلاقي مكانها بسهولة جدا
معلش يااحمد استحمل جهلى بس ايه هو الدراع و يعنى ايه شفه معلش اصلى جديد فى الحوار ده تماما
bastin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس