الموضوع
:
انقذوووونى ارجوكم
عرض مشاركة واحدة
13-04-18, 11:49 PM
#
7
bastin
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 19
معدل تقييم المستوى:
5
رد: انقذوووونى ارجوكم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky
السوستة ليها شفة بتركب عليها تحت الدراع نفسة انتا لو شيلت الدراع خالص هتلاقي مكانها بسهولة جدا
معلش يااحمد استحمل جهلى بس ايه هو الدراع و يعنى ايه شفه معلش اصلى جديد فى الحوار ده تماما
bastin
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى bastin
البحث عن كل مشاركات bastin