عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-04-18, 11:56 PM   #2
bastin
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 19
معدل تقييم المستوى: 5
bastin مستواه غير معروف
افتراضي رد: انقذوووونى ارجوكم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky مشاهدة المشاركة
الدراع هو اللي السوستة طالعه من وراة اللي لونة اسود والشفة يعني هممممممممممممممممممالمكان اللي السوستة بتسند علية
تمام جدا و فيه فى الدراع ده من الخلف حديده مدوره داخله فى المسدس حطيط فىها السوسته بس مفيش اى رابط من الذراع ده و المسدس كان السوسته مش موجوده فاكيد السوسته دى جزء منها بيركب فى الدراع و الجزء الاخر بيبقى راكب فى المسدس
bastin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس